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Author Topic: Super Spooky Zombies !  (Read 2928 times)

Loic Joint

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Super Spooky Zombies !
« on: October 23, 2012, 08:49:01 AM »
Super Spooky Zombies is a Free 3D shooter initialy developed for android. But it does finally released on web browser for technical and financial reasons.

In this strange game, you incarnate Tomy and go in search of lost friends in a forest haunted!





to play the game :

http://www.naphelia.com/Unity3D/super_spooky_zombies/WebPlayer/WebPlayer.html

Loic Joint

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Re: Super Spooky Zombies !
« Reply #1 on: November 01, 2012, 08:02:24 AM »
Small news to announce the update of the game to version 1.0.1

- Orthographical Corrections
- Light improvements of the gameplay
- ammunition indicator only when one weapon with ammunition is used

-downloadable version of the game available

the address of the game:
http://www.naphelia.com/Unity3D/super_spooky_zombies/WebPlayer/WebPlayer.html

Thanks !

DARK_ETERNAL

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Re: Super Spooky Zombies !
« Reply #2 on: November 01, 2012, 01:38:01 PM »
Lemme ask... Was this game made with Playmaker?
Check out our new game: Nitro Chimp. Now live in App Store!

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=yxfkGy4N-lQ

Download: https://itunes.apple.com/app/nitro-chimp/id557150450?l=en&mt=8

DARK_ETERNAL

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Re: Super Spooky Zombies !
« Reply #3 on: November 01, 2012, 01:41:23 PM »
Just another thing... It seems that your Forward vector isn't updated with the mouse look, and it makes pretty confusing the gameplay.
Check out our new game: Nitro Chimp. Now live in App Store!

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=yxfkGy4N-lQ

Download: https://itunes.apple.com/app/nitro-chimp/id557150450?l=en&mt=8

Loic Joint

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Re: Super Spooky Zombies !
« Reply #4 on: November 02, 2012, 04:10:42 AM »
thank you!

I would correct the problem in the next version of the game. It is made entirely with playmaker, not a line of code!

nectrooox

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Re: Super Spooky Zombies !
« Reply #5 on: November 21, 2012, 10:40:49 PM »
Salut,

Je me permet de répondre en français car je sais que tu parle français.
J'ai apprécié ton jeu, les graphistes sont correct pour un jeu indépendant "amateur" surtout si tu désirais à la base le sortir pour Android et IOS. Qui d'ailleurs, n'aurais pas été une mauvaise idée.

Bonne chance pour la suite
Nectrooox

Sjones

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Re: Super Spooky Zombies !
« Reply #6 on: November 22, 2012, 09:08:12 AM »
not bad, looks better than most the crap on android so thumbs up :)

Loic Joint

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Re: Super Spooky Zombies !
« Reply #7 on: November 23, 2012, 01:49:47 PM »
@nectroox

Je suis Français en effet ^^

Merci pour ton retour sur le jeu ! J'avoue que les graphismes rendaient mieux sur smartphone (question de résolution des textures ^^), le prochain jeu sera bien plus aboutit à ce niveau :)

Merci pour tes encouragements, ça me sera utile ;)

@Sjones
thank you! my next game is inspired by this one, I hope you will like it;)

nectrooox

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Re: Super Spooky Zombies !
« Reply #8 on: November 24, 2012, 02:04:50 PM »
J'aimerais savoir sinon combien de temps cela ta t'il prit pour réalisé le jeu au complet ? (Modèles,animation,Programmation,etc..?)

Cordialement,

Loic Joint

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Re: Super Spooky Zombies !
« Reply #9 on: November 26, 2012, 02:10:34 AM »
On objectif est de pouvoir produire mes jeux le plus rapidement possible (c'est pour ça aussi que j'ai opté pour Playmaker ;)), l’ensemble du jeu à été développé en un peu moins d'un mois par moi seul :

- conception : 3 jours
- production des assets 3D : 1 semaine et demi
- production des assets 2D : 2 jours
- composition et production des assets audio : 4 jours
- programmation : 1 semaine
- finitions et playtests : qq jours...

Je pense pouvoir optimiser encore tout ça, par se que la j'ai appris le développement mobile en parallèle et ca m'a pris du temps.

Voila :)

nectrooox

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Re: Super Spooky Zombies !
« Reply #10 on: November 26, 2012, 03:32:04 AM »
Programmation, tu parle bien de programmation virtuel sous PlayMaker ?

Sinon merci beaucoup pour ta réponse :)!

Loic Joint

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Re: Super Spooky Zombies !
« Reply #11 on: November 26, 2012, 05:08:26 AM »
De rien ;)

Oui tout a fait, le jeu est entièrement programmé sous Playmaker, je suis incurablement allergique au code lol